Чому в моєму крані немає води?
Тут по вулиці тече, може відключайте воду?

Чому ніхто не реагує на мої звернення?
Чим там займається Шепетівкаводоканал, що так довго ремонтують?

Схожі обурливі питання виникають у мешканців Шепетівки, коли стаються збої у водопостачанні. Така реакція людей є природною, оскільки подібні незручності впливають на комфорт їхнього життя. Тому хочемо пояснити, від яких головних чинників залежить час та якість виконання ремонтних робіт.

  1. Скільки часу треба на ремонтні роботи?

До 48 годин від моменту повідомлення про витік.

Інколи на телефон диспетчерської служби надходить скарга на низький тиск води. Причиною такої ситуації можуть бути приховані витоки, які зорово не помітні. Тоді аварійна бригада виїжджає для огляду місцевості потенційного витоку. І якщо виявляють аварію, відразу беруться за її ліквідацію.

  1. Що може впливати на терміни ліквідації аварійних витоків води?

Насамперед об’єми та складність аварійної ситуації. Інколи для виконання ремонтних робіт достатньо зусиль аварійної бригади у кількості 2-3 фахівці, які швидко впораються з недоліками. Якщо ж ситуація складніша, тоді для її вирішення долучають до 10 спеціалістів (бригадира, майстрів, слюсарів, водіїв додаткової спецтехніки тощо) і роботи тривають довше.

Окрім того на місці аварії можуть знаходитись підземні комунікації (газопровід, електрокабелі, теплотраса тощо). Може виникнути потреба перекриття руху транспорту, необхідність зрізати дерево тощо. Все це вимагає погодження від інших служб і відповідно відтягує у часі термін закінчення ремонтних робіт.

  1. Як водоканал обирає черговість та пріоритетність проведення ремонтних робіт?

Пріоритетність завдань визначають відповідно до масштабів витоку та його наслідків. Лише після того, як працівники завершать роботу на одному об`єкті, вони можуть розпочати її на іншому. Кількість працівників на підприємстві має межі, а чисельність аварійних пошкоджень може коливатися до 5 на день.

  1. “На вулиці тече! Чому не вимикаєте?”

Бувають ситуації, коли виявлено витік, але виконати у найближчі години ремонті роботи немає змоги. Чи зупиняти у такому випадку подачу води мешканцям? Якщо вимкнути водопостачання, з’явиться шквал критики. 

“Люди прийшли з роботи, а вдома немає води. Тепер ні попити, ні помитися”.

“То що, нехай тече?… І муляє очі активним у соцмережах громадянам?”

Ситуація суперечлива. Проте в більшості випадків водоканал приймає рішення на користь мешканців та їхній комфорт.

  1. Як відключення впливає на якість води і пошкодження труб?

Відключають подачу води під час витоків лише у тому випадку, коли під тиском води не можливо виконати ремонтні роботи. Чому? Бо припинення водопостачання впливає на якість води і може пошкоджувати водопровід. Як саме? Під час зупинки водопостачання виникають додаткові ускладнення для експлуатації системи трубопроводів, зокрема внутрішньобудинкові мережі спустошуються, заповнюються повітрям і кородують. Після відновлення водопостачання у помешканнях з’являється «руда вода» – вода з залізом, що змивається зі стінок труб. Крім цього, під час запуску підкачуючих насосів повітря витісняється з трубопроводів, виникає гідроудар і труби пошкоджуються знову, спричиняючи нові витоки води. Виходить замкнене коло. Саме тому водоканал обирає «найбезболісніший» для себе і споживачів спосіб експлуатації системи водопостачання і не завжди відключає воду при ремонтуванні аварійних витоків.

 

Нагадуємо, що інформацію про аварійне та планове вимкнення водопостачання можна знайти на офіційному сайті водоканалу у розділі “Споживачам” - “Оперативна інформація” за посиланням http://www.shkpvkg.com.ua/. Або ж на офіційній сторінці Шепетівкаводоканал у соціальній мережі Фейсбук.

Диспетчерська служба Шепетівського комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства: 4-06-45, 067-381-21-77.

 

Вже майже пів року світ потерпає від пандемії коронавірусної інфекції. Днями у Шепетівці зафіксували новий спалах КОВІД-19. Щоб уберегти життя своїх абонентів та працівників комунального підприємства, Шепетівкаводоканал нагадує про безпечні можливості співпраці.

Безпечні платежі через абонентський відділ

Вже декілька місяців у приміщенні Шепетівкаводоканал тимчасово переобладнали абонвідділ.

“Щоб дотримуватися санітарних норм, які передбачені у період карантину, ми були змушені перенести абонентський відділ для прийому громадян так, щоб люди могли оплачувати комунальні послуги безпосередньо на свіжому повітрі, уникаючи скупчення людей у закритому приміщенні”, - пояснює директор КП “Шепетівкаводоканал” Віталій Биков.

Через абонвідділ водоканалу проплати здійснюють переважно старше покоління шепетівчан. Оскільки для пенсіонерів кожна копійка дорога, каса підприємства дозволяє не сплачувати додаткову банківську комісію. Разом з цим, саме ця категорія містян є в зоні ризику інфікування. Тому підприємство зацікавлене створювати більш безпечні умови для своїх відвідувачів.

 

Контроль власних розрахунків через персональний кабінет споживача

Вже понад два роки на офіційному сайті Шепетівкаводоканал діє сервіс “Персональний кабінет споживача”. Тут можна переглядати інформацію щодо особового рахунку та стану розрахунків за послуги водопостачання та водовідведення. Бачити історію нарахувань, платежів, пільг та субсидій. Передавати показники лічильника і стежити за історією показників.

“Сервіс “Персонального кабінету споживача” дозволяє легко і зручно контролювати розрахунки за отримані послуги. Не потрібно спеціально приходити в офіс підприємства. Достатнього зареєструватися і в будь-який зручний для себе час бачити інформацію особового рахунку та вносити показники лічильника”, - наголошує Віталій Биков.

Щоб зареєструватися на сервісі, необхідно перейти за цим посиланням http://pa.shkpvkg.com.ua. Детальна інструкція з реєстрації доступна тут: http://www.shkpvkg.com.ua/index.php/peredati-pokazniki-lichilnika. Якщо виникають запитання чи не вдається зареєструватися, можна проконсультуватися зі спеціалістами водоканалу за телефонами  4-91-47 та 067-381-51-97 з 8:00 до 17:00 у робочі дні. За цими ж контактами з 10-го до 30-31-го числа поточного місяця також можна передати показники лічильників.

 

Онлайн платежі просто з дому

Якщо ви користуєтеся банківськими послугами, які мають власний інтернет-банкінг, розрахуватися за спожиті послуги водопостачання і водовідведення можна онлайн. Наприклад, через сервіс “Приват-24” від Приватбанку. Це можна зробити просто зі свого смартфону, сидячи вдома на власному дивані.

 

Будьте на безпечному зв’язку з Шепетівкаводоканал та бережіть себе!

 

Щороку Шепетівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства проводить планові огляди свердловин водозаборів міста. Це робиться з метою запобігання аварійних ситуацій та перевірки якості постачання води.

Сьогодні розпочали обстеження першої свердловини водозабору “Лісова галявина”.

Глибина свердловини сягає понад 50 м. Ззовні вона має вигляд насипу. Доступ до неї закритий бетонними плитами. Під час обстеження за допомогою підйомного крана знімаються ці плити, щоб дістатися до насосів, які стоять в глибині на трубах. Далі витягують насоси та оглядають їх обладнання. Потім перевіряють водопідйомні труби. Інженер вимірює динамічний і статичний рівень свердловини. Тобто рівень води, коли свердловина включена і коли виключена. Окрім цього оглядають електричне обладнання, яке керує насосом, та звіряють показники лічильників. Для лабораторного контролю відбирають проби води”, - пояснює головний інженер водоканалу Андрій Савчук.

Кожна така свердловина має свій паспорт, де при оглядах залишають відмітки щодо результату обстеження. Вони необхідні для зіставлення та виявлення порушень роботи.

Важливо, що металеві трубопроводи водозабору ще у 2015 році замінили на поліетиленові. Це дозволило значно зменшити кількість витоків та проривів води.

З моменту заміни насосних агрегатів та оновлення трубопроводів ми не маємо з ними практично жодних проблем. Хоча до цього дуже часто доводилось ремонтувати різні прориви”, - додає Андрій Савчук.

Загалом водозабір “Лісова галявина” складається з 7 свердловин.

Якщо немає ніяких порушень, то обстеження однієї свердловини триває приблизно півдня. Тобто впродовж тижня плановий огляд водозабору повністю завершимо. На водопостачання міста це ніяк не впливає. Оскільки до початку профілактичних робіт ми завчасно наповнюємо резервуари водоканалу, які вміщають добовий запас постачання води місту. Тож навіть коли зупиняємо на огляд свердловину, вода продовжує безперервно надходити до споживачів”, - розповідає директор КП “Шепетівкаводоканал” Віталій Биков.

До слова, впродовж одного дня мешканці Шепетівки використовують близько 3,5 тисячі метрів кубічних води.

 

Вже не вперше майно комунального підприємства “Шепетівкаводоканал” нещадно нищать вандали. Днями на бюветі по вулиці Старокостянтинівське шосе було пошкоджено вивіску “Чиста вода - здорове життя”.

Станції доочистки води працюють для комфорту і зручності мешканців. Працівники водоканалу стараються забезпечити гарний зовнішній вигляд бюветів. Але, на жаль, це не завжди цінують. Дуже шкода, що у не добросовісних мешканців відсутнє свідоме розуміння того, що такими діями вони пошкоджують майно власної ж громади”, - коментує директор КП “Шепетівкаводоканал” Віталій Биков.

Адміністрація водоканалу звертається з проханням до усіх мешканців бережно користуватися спільними ресурсами і не пошкоджувати комунальне майно.

Сподіваємось на розуміння кожного!

 

 

Внаслідок проведення несанкціонованих ремонтних робіт по вул. Павлова недобросовісними громадянами було пошкоджено магістральний водопровід з нових ПЕ труб. Оскільки цим водопроводом вода від свердловин водозабору "Лісова галявина" подається до водоканалу, виникли труднощі з водопостачанням міста. На даний час водозабезпечення міста обмежено. Працівниками нашого підприємства проводяться аварійні ремонтні роботи. Адміністрація ШКПВКГ.

Дочірні категорії