Усім абонентам Шепетівкаводоканалу потрібно подати показники приладів обліку води з 10-го до 30-31-го числа поточного місяця.

Раніше це можна було зробити трьома доступними способами:

1. Під час оплати у касі вписати поточні покази у квитанцію.

2. Внести дані у Персональному кабінеті споживача: https://pa.shkpvkg.com.ua

    Детальна інструкція з реєстрації доступна тут: http://www.shkpvkg.com.ua/index.php/spozhivacham/peredati-pokazniki-lichilnika

3. Зателефонувати за номером:  4-91-47 або 067-381-51-97 з 8:00 до 17:00 у робочі дні.

Проте щоб абонентам Шепетівкаводоканалу було ще зручніше співпрацювати, нещодавно було створено можливість подання показників за допомогою різних месенджерів. Тож тепер за бажанням, кожен може надсилати покази через інтернет-додатки - Viber, Telegram та WhatsApp -  за телефоном 067-381-51-97. Або звичайним СМС-повідомленням на вказаний номер.

 

Диспетчерська служба Шепетівкаводоканалу працює у режимі 24/7, тобто щодня без вихідних та перерв. І практично кожного дня черговий диспетчер отримує повідомлення про затори каналізаційних мереж.

“Забиваються каналізаційні мережі з різних причин. Підставою таких засмічень переважно є вапняний або жировий наліт на внутрішніх стінках каналізаційних труб. Особливо вони посилюються відходами дрібного побутового сміття (нитками, волоссям, відходами з кухні тощо). Не менш часті затори каналізації виникають через недбалість та порушення правил експлуатації. Наприклад, при зливі у каналізацію твердих предметів, будівельного сміття, залишків фарби, густих будівельних розчинів, ганчір’я і т.п. Бували й такі випадки, коли коріння дерев проростало у каналізаційну мережу”, - розповідає головний інженер Шепетівкаводоканалу Андрій Савчук.

Такі затори каналізаційних мереж фахівці Шепетівкаводоканалу оперативно ліквідовують. Для цього вже впродовж двох років застосовують гідродинамічну прочисну машину KJ-3100 Ridgid.

“Це спеціальна мобільна установка американського виробництва для прочищення труб. Працює вона за принципом гідроудару, створюючи високий тиск води на кінці шланга, до 300 атмосфер, і прочищає мережі завдяки спеціальним форсункам. Які своєю чергою змивають по кругу наліт на трубі”, - пояснює Андрій Савчук.

Така гідродинамічна машина допомагає за один раз промити до 70 метрів мережі.

“За роки експлуатації каналізаційної мережі ми вже знаємо найбільш проблемні ділянки Шепетівки. Тому аби не допускати збільшення кількості заторів проводимо завчасні профілактичні промивання”, - розповідає  директор Шепетівкаводоканалу Віталій Биков.

За його словами, практично щотижня проводиться планова промивка найбільш проблемних ділянок. А на тих територіях, де каналізація впродовж року функціонує справно, здійснюють лише профілактичні огляди. Важливо, що паралельно з промиванням каналізаційних мереж, відбувається обстеження та оновлення стану каналізаційних колодязів.

“Під час промивання колодязів за потреби виїжджає також наша бригада будівельників. Вони виконують роботи з мурування та штукатурки стінок каналізаційного колектора. За необхідності, у разі крадіжки або ж пошкодження, проводимо заміну люків”, - додає Віталій Биков.

Варто зазначити, що Шепетівкаводоканал не обслуговує внутрішньобудинкові каналізаційні мережі багатоповерхівок. Відповідальність за їхнє функціонування несе житлово-комунальне об’єднання або ж ОСББ. Звичайно, якщо є потреба у допомозі фахівців Шепетівкаводоканалу, представники підприємства завжди відгукуються і йдуть на зустріч.

 

Днями у Шепетівському водопровідно-каналізаційному господарстві провели поточний ремонт трансформаторної підстанції ТП-436. Вона забезпечує електроживленням каналізаційні очисні споруди міста.

“Краще завчасно попередити, ніж потім ліквідовувати негативні наслідки. Тому під час планового огляду електропідстанції, яка знаходиться поблизу території міського сміттєзвалища, було прийнято рішення про заміну силового кабелю”, - розповідає головний інженер водоканалу Андрій Савчук.

“Кабель вже не вперше ремонтували. Після пошкоджень його частково оновлювали, з'єднуючи частини муфтами. А коли електролінія не суцільна, а складається зі шматків, це впливає на стабільність електропостачання. Тож ми замінили аварійну ділянку новим силовим кабелем, протяжністю 120 метрів погонних”, - пояснює Дмитро Міхтєєв, головний енергетик Шепетівкаводоканалу.

За словами директора підприємства Віталія Бикова, поряд з цим існує постійна проблема крадіжок. Неодноразово любителі легкої наживи викопують кабельні дроти, у тому числі ті, що належать Шепетівкаводоканалу. Тож цього разу електролінію підстанції закопали якомога глибше, аби шукачі металу не змогли його дістати та поцупити.

“Від якісної роботи трансформаторної підстанції залежить стабільність функціонування каналізаційних очисних споруд міста. А це своєю чергою впливає на зменшення ризику створення аварійних ситуацій із забрудненням навколишнього природного середовища”, - підсумовує Віталій Биков.

 

Для стабільної і безперебійної подачі води у квартири багатоповерхівок Шепетівкаводоканал використовує спеціальні підвищуючі водопровідні насосні станції. Вони допомагають збільшувати тиск води у системі водопостачання.

“Раніше були часті випадки, коли верхні поверхи багатоквартирних будинків мали надто низький тиск водопостачання і вода з кранів практично не текла. Відповідно мешканці постійно скаржилися. Щоб виправити цю ситуацію, у Шепетівці було встановлено 11 підвищуючих водопровідних насосних станцій. Саме завдяки їхній роботі абоненти мають безперебійне постачання води”, - пояснює директор Шепетівкаводоканалу Віталій Биков.

До складу насосної системи входить частотний перетворювач Danfoss 4 кВт, шафа керування, датчики тиску та ін.

“Днями ми провели поточний ремонт однієї з таких підвищуючих водопровідних насосних станцій на просп. Миру, 16. Зокрема замінили комплект системи частотного регулювання роботи насосних агрегатів, оскільки попередній вийшов з ладу”, - розповідає головний інженер водоканалу Андрій Савчук.

За його словами, вартість таких робіт склала близько 50 тисяч гривень. Ремонт був вкрай необхідним, оскільки від справності насосної станції залежала стабільна подача води мешканцям просп. Миру 14, 16, 16а, 18, 20а та вул. Дзявульського, 54.

“Важливо, що частотний перетворювач через запрограмовану систему не лише допомагає постійно підтримувати необхідний тиск у водопровідній мережі, а й автоматично блокує роботу насосного агрегата, якщо раптом припиняється водопостачання, наприклад, у разі зовнішніх проривів. Це свого роду запобіжник, котрий захищає насос від нищення. Окрім цього частотний перетворювач суттєво економить електроенергію. Якщо сам насос потребує 4 кВт живлення, то частотний перетворювач зменшує цю необхідність до 0,7-1,5 кВт”, - додає Дмитро Міхтєєв, головний енергетик Шепетівкаводоканалу.

Робота системи підвищуючої водопровідної насосної станції також впливає і на зменшення кількості гідроударів, від яких залежить стан трубопроводів. Тобто продовжує їхній термін експлуатації.

 

Житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою та призначається за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги та розміром обов’язкового відсотка платежу.

Житлова субсидія надається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців. Після закінчення строку надання субсидії виконується автоматичне призначення на наступний період:

  • на неопалювальний сезон — з 1 травня по 30 вересня;
  • на опалювальний сезон — з 1 жовтня по 30 квітня.

У зв’язку з подовженням дії карантину, житлова субсидія на опалювальний період 2020-2021 рр. Управлінням праці та соціального захисту населення Шепетівської міської ради була перерахована автоматично. Термін дії допомоги продовжено до квітня 2021 року. Тобто робити нові звернення у жовтні-листопаді 2020 року тим одержувачам, кому субсидія була перепризначена автоматично, не потрібно. Навіть якщо сума субсидії на літо була нульова.

При розрахунку були враховані доходи громадян за І півріччя 2020 року, тобто з січня до червня 2020 року. Для непрацюючих пенсіонерів – дохід за серпень 2020 року.

За призначенням субсидії необхідно звернутись лише тим домогосподарствам, які  мають у складі сім’ї пільговика, який влітку подавав заяву на перехід на пільгу,  а також орендарям житла у яких закінчився договір оренди.

Не мають права на житлову субсидію у 2020 році:

  • орендодавці, які не задекларували доходи від здачі майна в оренду;
  • особи, які вчинили одноразову покупку або оплатили послуги вартістю понад 50 тисяч гривень;
  • володарі автомобілів, з дня випуску яких пройшло менш як 5 років. Виняток становлять мопеди або машини, видані соцорганами;
  • особи, які протягом 12 місяців перед зверненням за субсидією будь-яким законним способом набули право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб;
  • боржники з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума заборгованості яких перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 гривень);
  • власники житлових приміщень з великою квадратурою: опалювальна площа квартири перевищує 120 кв. метрів, а будинку — 200 кв. м;
  • особи працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку в Центрі зайнятості як безробітні (крім студентів і одержувачів соцпенсії).
  • у складі сім’ї є особа, яка ухиляється від сплати аліментів протягом понад трьох місяців.

Якщо у період отримання житлової субсидії, виникла заборгованість у будь-якій організації, то житлову субсидію на наступний період буде призначено лише після сплати боргу за даною організацією, або після складання договору реструктуризації заборгованості та надалі буде призначено субсидію лише у безготівковій формі.

Детальніше можна дізнатися на офіційному сайті Міністерства соціальної політики України: https://www.msp.gov.ua/timeline/subsidii.html.

 

    

Дочірні категорії