Витік води, аварійна ситуація, затор каналізаційної мережі, припинилося водопостачання… - з такими питаннями зазвичай звертаються абоненти Шепетівкаводоканалу на диспетчерську службу підприємства. Проте з 22 березня з подібними зверненнями можна буде телефонувати на Шепетівську екстрену диспетчерську службу (ШЕДС) за коротким номером 1503 або мобільним 0965041919. 

Таке рішення ухвалили під час останнього пленарного засідання сесії Шепетівської міської ради. Зокрема затвердили Програму “Шепетівська екстрена диспетчерська служба (ШЕДС-1503) на 2021-2022 роки”.

“ШЕДС забезпечуватиме оперативне реагування на звернення мешканців територіальної громади, сприятиме співпраці підприємств, установ, організацій міста, незалежно від їхньої форм власності, у попередженні та ліквідації аварійних та надзвичайних ситуацій. Здійснюватиме контроль за своєчасним виконанням порушених у зверненнях питань з метою надання населенню якісних послуг у всіх сферах життєдіяльності громади”, — вказано у прийнятому документі.

Вчора, 11 березня, у приміщенні міської ради було підписано «Меморандуму про співпрацю з комунальними підприємствами та підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги». Своєрідний договір дасть можливість координувати роботу різних установ міста через спільний інструмент комунікації. Серед 12 підписантів Меморандуму також є Шепетівкаводоканал.

“Ми не будемо припиняти прийом звернень від абонентів водоканалу на власну диспетчерську службу, оскільки перехід на загальноміську “гарячу лінію” поступовий процес. Разом з тим оперативно реагуватимемо і на заявки з ШЕДС, які стосуватимуться нашої компетенції. Сподіваюсь, що єдиний номер екстреної диспетчерської служби міста 1503 стане зручним способом комунікації мешканців зі службами житлово-господарської галузі Шепетівки”, - відзначив директор Шепетівкаводоканалу Віталій Биков.